Kdo je obchodní referentka a jak to funguje? 

Obchodní referentka je důležitou součástí zákaznického servisu každé firmy.


Na ni se zákazníci obracejí nejčastěji, když potřebují poradit, když si chtějí objednat nebo když řeší reklamaci.
Jaký vztah si vytvoří se zákazníky, pak ovlivňuje spolupráci s celou firmou. Pokud je milá, vstřícná, umí poradit i vyslechnout, zákazníci k ní mají důvěru a přečtou si její nabídkový email, i když ty ostatní mažou nepřečtené, vyslechnou její nabídku po telefonu, i když zrovna nemají čas nebo chuť s někým mluvit a rádi firmu doporučí dál. Taková referentka je velkým přínosem. Sehnat zkušenou a pro firmu zapálenou referentku však není jednoduché a její zaučení stojí čas a peníze.

Vy hledat nemusíte.

Podělte se o práci se mnou
a získejte čas pro své podnikání, pro svoji tvorbu, nebo svůj osobní život.

Ušetřím vám čas i peníze. 


Nabízím své zkušenosti v oblasti obchodu, reklamy a marketingu. Přes 20 let jsem pracovala na pozicích obchodní referentka, obchodní zástupce a obchodní manažerka. Jsem stejně jako vy podnikatelka. Pracuji externě, online z domova, v konkrétní dny, kdy opravdu potřebujte a vy mě platíte za skutečně odvedenou práci. Nemusíte mě dlouze zaučovat, protože spoustu věcí už umím, práce s klienty mě baví a vy tak získáte spolehlivého člověka, který vám udělá profesionální zákaznický servis a ušetří vám výdaje za stálého zaměstnance, kancelář a vybavení.


Neztrácejte čas věcmi, které vám nejdou a nebaví vás ať už je to administrativa, zákaznický servis, prodej výrobků, marketing, jednání s úřady nebo organizace akcí. S tím vším mám zkušenosti a mohu vám pomoci. Dělejte věci, které umíte a které vás naplňují – stejně jako já.

Na základě svých zkušeností rozděluji své služby do čtyř kategorií. Klikni na tu, která tě zajímá.

ZÁKAZNICKÁ PÉČE PRO ESHOPY

  • e-mailová komunikace se zákazníky/dodavateli
  • telefonická komunikace se zákazníky/dodavateli
  • online zákaznická linka na telefonu nebo chatu
  • vytváření a rozesílání cenových nabídek a prodejních akcí
  • vyhledávání nových zákazníků/dodavatelů
  • zajišťování zpětné vazby od zákazníků
  • vyřizování reklamací
  • správa objednávek
  • tvorba Newsletteru
  • psaní PR článků, blogů na konkrétní téma, komunikace s médii
  • vyřizování reklamací, komunikace s dlužníky, podklady pro fakturaci, práce se systémem Money, zadávání údajů do CRM systému
  • organizace firemních akcí, školení, prezentací na veletrhu (ráda někdy vyjdu mezi lidi ze svého online světa :)

SOCIÁLNÍ SÍTĚ

  • správa vašeho webu a e-shopu (přidávání nových výrobků, jejich fotek a popisky)
  • správa sociálních sítí, pravidelné příspěvky na Facebook, Instagram a LinkedIn, YouTube
  • grafika pro sociální média
  • copywriting – tvorba textů, článků, popisů na web

OBCHODNÍ ZASTOUPENÍ /ORGANIZACE AKCÍ:

  • akvizice nových zákazníků
  • obchodní zastoupení umělců či řemeslníků
  • vedení jednání za účelem prodeje výrobků či služeb
  • účast na veletrzích, předváděcích akcích, ochutnávkách (ráda někdy vyjdu mezi lidi ze svého online světa :)
  • organizace firemních a společenských akcí a večírků, městských slavností, vzdělávacích akcí pro ZŠ, kurzů osobního rozvoje, ženských témat a kruhů.

  • Baví mě vše z oblasti zdravého životního stylu, zdraví, krásy, přírodní kosmetiky a eko drogerie, umělecké výrobky, umělecká vystoupení, organizace školení v oblasti osobního rozvoje, ženských kruhů, moderování akcí. S tím vším mám mnohaleté zkušenosti a dělá mi to radost. Co by mě naopak nebavilo, je oblast strojírenství a finančního poradenství. To jsem si zkusila a není to můj šálek kávy. Co neumím, se naučím a nebo se z toho poučím ;-) Člověk na sobě musí pracovat celý život.

PORADENSTVÍ, MENTORING:

Když jsem v roce 2000 začínala své první podnikání, vůbec mě nenapadlo, že bych se mohla o tom s někým poradit. Skočila jsem do toho rovnýma nohama a přes chyby a úspěchy se učila. Dělala jsem to, co mě baví a jak jsem to cítila a časem jsem si díky reakcím okolí začala uvědomovat, že mám schopnost lidem naslouchat, propojovat je a najít pro ně řešení. Že mám talent pro obchod. Proto jsem byla tak úspěšná v prodeji, dávala jsem svým klientům víc než ostatní. Baví mě hledat a vymýšlet cesty, jak zákazníka najít, zaujmout a udržet si ho.

Při svém druhém podnikání jsem objevila kouzlo mentoringu. Mít možnost se na své cestě poradit o svém podnikání se ženami, které jsou zkušenější, které mi dají jiný úhel pohledu a já se tak mohu díky jejich podpoře najít v činnostech a postupech, na které bych třeba sama nepřišla. Nemusím jít cestou pokus, omyl a můžu se tak vyvarovat chybám, které už udělal někdo jiný přede mnou. To byla velká pomoc a úleva.

Dnes mám o 20 let víc zkušeností s prodejem a marketingem.

Baví mě podporovat ženy podnikatelky, které stojí na začátku. Já už mám začátky za sebou a pořád se ve svém oboru vzdělávám. Vím, co je potřeba udělat. A můžu v tom poradit i tobě. Nemusíš na to být sama. Pomůžu ti najít tvůj styl a tvoji přirozenost, ve které se budeš cítit dobře. Nemusí vše být podle zaručeně osvědčených marketingových strategií, které ti nesedí. Najdeme tvoji originální cestu.
Nabízím ti 30 min. konzultaci ZDARMA, kdy si dáme online kávu a probereme co tě trápí a v čem ti můžu pomoci.



FB iconINSTAGRAM iconLinkedIn icon

© 2020 Obchodní referentka

Ochrana osobních údajů    Všeobecné obchodní podmínky